tirsdag 1. januar 2013

2012 i bilder fra bloggen. Del 1

Januar: Slik ser rommet til storebror ut på en ryddig dag. På naborommet (lekerommet) maler vi gulv, vegger, tak,vinduskarmer og nye gulvlister kommer etterhvert på. Fargen på veggen heter Risør.
Februar: Lekerommet får permanent besøk av en elefant, og ellers så begynner ting å falle på plass her inne.
Mars. Denne måneden er fokuset på helt andre ting enn interiør. Lille A kommer til verden og etter  et psykisk slitsomt svangerskap er gleden stor over at han er helt frisk og fin. Storebror A fyller fem år i mars og vi steller i stand selskap for den flotte gutten vår.
 April: Et fargerikt bilde fra kjøkkenet kommer til finalen i månedens utfordring inne hos NIB.
Jeg viser før og etter bilder av spisestuen- i anledning av at vi endelig har fått opp lamper både over spisestuebordet og over sofabordet.
 Mai: Jeg oppdager at det merkelige treet utenfor stuevinduene er et japansk kirsebærtre. Jeg får også lage litt 17.mai inspirasjon inne hos NIB.
Juni: Slik ser kjøkkenet vårt ut i juni. Et langvarig og dyrt prosjekt er i gang. Det blir noen måneder uten kjøkken. Da ser det litt koseligere ut på altanen utenfor kjøkkenvinduene...men juni var ikke den store sommermåneden- men en svært god måned for brunsneglene....




6 kommentarer:

  1. Så herlige bilder! Du har alltid en egen stemning i dine foto, som jeg syns er så fin og spesiell! Rolig og fin på en måte. Ønsker deg er godt nytt 2013!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flotte bilder,du har det så fint og eg elsker fargene du bruker,sammensetningen og alt:)når eg ser hos deg så får eg lyst på meir farger inn i huset eg og,blir for masse kvitt her...
    Gleder meg til å følge deg inn i det nye året som kommer:)
    Godt nyttår!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. herlig gjensyn fra dine bloggbilder gjennom året. Godt nytt år til deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Fanstastiske bilder av dine fine prosjekter.
    Ønsker deg en godt nyttår ♥
    Vicky

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Likte skikkelig godt gutterommet. Det var inspirerende!
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Herlig oppsummering av ditt fargerike år:-) du er så flink til å bruke farger på en smakfull måte uten at det blir for mye! Blir så glad og inspirert av bloggen din selv om jeg har en litt "tammere" stil her hjemme;-)
    Godt nyttår!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.